Ministar saobraćaja Tomislav Momorović obišao je fabriku "Štadler" gde se sklapaju tri elektro-motorna voza za brzine od 200 kilometara na sat, koji će saobraćati na brzoj pruzi Novi Sad - Beograd.
cena karte prava sitnica samo 1000 dinara ! u Češkoj na većoj relaciji cena karte je 100 kruna (4evra) + što tamo što više ljudi putuje zajedno cena karte opada ! nas 15 je ušlo u voz i kad nam je sračunao izašlo na po 75 kruna ! čak šta ja sam budala platio i kaznu jer sam žurio i nisam kupio kartu na stanici nego u vozu kazna me izašla 20 kruna (90 dinara) i prestanite više da ih zovete brze pruge Srbije ovo je samo renoviranje pruge i nabavka novih vozova ! svuda u svetu brzi vozovi idu preko 300 km/h a ovaj će da ide do 200 !!!
Na pomenutoj relaciji urađena je rekonstrukcija pruge od Golubinaca do Pazove. I plavi Ruski, i crveni Štedler, idu bez problema 120km/h. Divota. Vrlo udobno i dovoljno brzo. Brzo se stiže i od BG do NS sa sporim deonicama. Bilo je sasvim dovoljno remontovati prugu, i osposobiti je za brzine do 120 km/h. Tom brzinom su saobraćali poslovni vozovi na relaciji BG-ZG. Stizali su udobno za manje od 4 sata, od centra Zagreba do centra Beograda! Ostaje i dalje problem remont postojećih Štedlerovih vozova, koji će se raditi u Mađarskoj. Od kad su kupljeni, održavanje je rađeno fifti-fifti. Manji deo radili su naši, a važniji, za koji je potrebna dokumentacija, koju nisu ni dostavili našima, radili su takođe "naši", koji su u depou za održavanje dobili prostoriju, i nisu ostalima hteli da kažu ni "Dobro jurtro"! Prolazili su svakodnevno pored ljudi koji tu rade decenijama, "kao pored Turskog groblja"! Tako će biti isto i sa ovim Štedlerima! Naši će održavati toalete i vrata, a nihovi (naši tatini sinovi sa dubokim džepovima), će prolaziti sa laptopovima pored sirotinje koja dirinči za male pare! Sem toga, cena od 1000 din je reklamna. To će biti kratkotrajno, dok se turistički ne izgustira! Nakon toga će biti barem 2000 za gospođu, 2000 za gospodina!
Bolje da ste tih 62 miliona ulozili u nasu fabriku i poceli i mi da sklapamo i upola gore ali bi imali bar nase kao nekad MiN iz Nisa....nemam reci bolje Space Shatl da smo kupili jedan
Ова гарнитура кошта 20 милиона евра, цена једне наше локомотиве (то су оне црвене 441 подсерије 700 коштала би око 3.5 милиона евра а путничка кола до 400 хиљада за те брзине. Могло се у домаћој фабрици производити са нашим радницима и инжењерима далеко више за исте паре. СНС "стручњаци" узму наше новце и шопингују по свету а наши инжењери мотају каблове? Боље да ћути снс екперт. Свака озбиљна држава сама себи производи возила за јавни сектор како не би била зависна од страних држава а ови шта раде то је катастрофа и још се хвалисају.Ајде да су изашли пред камере па да су рекли "развијали смо воз у нашем институту и сад је призведен, истестиран и пред вама је" -па да и разумем .Земља Николе Тесле без кога савремени свет не би ни постојао шопингује возове, авионе, камионе, бродове и ко зна шта још по белом свету и још се тиме хвали. Боже сачувај.
Odlicna opcija, uz nizu cenu, izgradjenu prugu, ali bez stare stanice u BG sve je dzabe Bus je i dalje prestizniji, mada ne znam ni da li sada posle skandaloznog beograda na vodi i busevi ulaze u grad.
@pre i posle A kome smetaju slike srpskih manastira i nacionalni simboli a zivi u Srbiji? Idi u drugu zemlju ako ti srpski narod i njegovi simboli hiljadugodisnjeg postojanja smetaju. Kakvi su ovo ljudi i jos im se dozvoli da se objavi komentar.
Ala su ovi nasi nabili cenu,taj voz kosta 4,7 mil.evra komplet sa obukom i rezervnim delovima,ko neveruje,neka pogleda cenovnik,po toj ceni su kupili garniture Norveska i Svedska,kako za Srbiju ova cena,bas se toliko povecala kad mi kupujemo?
Cena za povratnu kartu bi realno trebala da bude 500din. trenutno blabla car prevoz koji je i najjeftiniji ako svaki dan putujete je 800-1000din sa polaskom i povratkom sa dogovorene lokacije. Voz je uvek bio oko duplo jeftiniji od autobusa... Zasto ne bi država malo finansirala (učestvovala u ceni sa 40-50%) par godina tu voznu kartu da se popularišu vozovi...? Onda bi se zvali Vučićevi i bili bi jeftini .... dao nam Vučić jeftinu voznu kartu... Ja bih pristao na to...
------
U stvari verovatno će se u konačnom zvati Vučićevi a cena će biti 2000din za povratnu kartu i bićemo jako srećni, kao i za sve što on uradi... tako da mislim da će se moja deca ipak jeftino voziti u nekoj drugoj državi...
Odavno postoji trend da se firme sele iz starog dela grada na Novi Beograd, a vozovi će se tamo zaustavljati. U neposrednoj blizini železničke stanice Novi Beograd nalazi se veliki broj firmi.
Ovim ne sporim da je Beograd glavna bolja od Prokopa, ali pogrešno se predstavlja da je Prokop sada jedina stanica u Beograd. Takođe, pogrešno se pretpostavlja da svi idu u centar grada. Svima koji idu na Novi Beograd, Čukaricu, u Zemun i Surčin više odgovara novobeogradska stanica. Ja putujem 3-4 puta mesečno i više bi mi odgovaralo da siđem na Novom Beogradu, nego na BAS-u. Onda bih putovao i češće.
Ali u Italiji je vecina vozova ipak do 200km/h, vozio sam se par puta na relaciji Venecija-Padova, Firenca-Vijaredjo i Rim-Napulj i zapazio da mnogi koriste te vozove da bi putovali i po 100-tinak km na posao. Ogranicenje brzine je normalno jer se koristi regularna pruga, za super brze vozove se koriste specijalne sine i elektromagnetni pogon i svetski lideri su Japan i Kina, Evropa i pogotovo USA su daleko iza.
Ovaj brzi voz bi bio sjajan izbor za nekog ko iz NS putuje za BG (ili obrnuto) zbog posla kad bi u samom BG postojala bolja unutrasnja veza izmedju zel.stanice Prokop i ostalih delova grada. Ovako ceo taj projekat deluje nepotpuno, fali mu taj "sitan" detalj. Ko zna, mozda ce u buducnosti neki Vucic 2.0 i Vesic 3.0 resiti i tu "sitnicu"...
Besmisleno je porediti se aa švajcarskom železnicom ali jedan BITAN detalj. Njihov SBB ima svoju policiju. Ne jednom sam video njihove policajce u vozu.
Znajući naš mentalitet policija bi trebala da bude OBAVEZNA u vozu. Kao u vreme stare juge.
stvarno?
a meni se čini da vi radite samo za Srbija voz kad slupaju neki Flirt na pp, najbliže što se od Stadlera radi je u Solnoku, možda radite nešto za njih, neke delove za obrtna postolja i tako to, a da ste pogon za proizvodnju delova vozila, kao oni u Mađarskoj, sumnjam.
Hrvati rade sklopove za ove vozove.Konkretno Altpro.Ne pravi se ništa u Srbiji po ugovoru servis i pregled voza se radi u pogonu Štadlera,a šalje se drugi za zamenu.Isti postupak je i za Simensove vozove.A nama Slobo obećao Pendolino voz sa odličnim karakteristikama u krivinama.Anđelković je kupio crvene ruske vizove bez sigurnosne opreme (AS sistem, budnik, registrujući uređaj) i to sad ugrađuju hrvati.Lični radim na lokomotivama.
nije to u međuvremenu. to je bio test run za Shinkansen N700 od pre jedno 5-6 godina
i ne mora da se ide cak do Japana. eto ti u Italiji FrecciaRossa koja normalno ide 300 na sat. moze ona i brze, preko 400, ali je u Italiji 300 na sat maksimalna dozvoljena brzina u zeleznickom saobracaju
Biće hiljadu dinara ali u jednom pravcu. Pa da vidimo kada student sabere hiljadu sa hiljadu, da li će da se putuje brzim vozom ili da se taljiga Kurčubić transom preko starih i novih Banovaca.
@Salamander
Mislim da je receno da ce ovi brzi vozovi stajati samo na stanicama NS i BG, dok ce ovi do sada Stadlerovi vozovi ici redovno kao i do sada na sve stanice. I pre zastoja zeleznickog saobracaja zbog izgradnje postojali su medjunarodni, poslovni i putnicki vozovi. Razlikovali su se po tome gde su stajali. Medjunarodni samo u BG, NS i Indjiji, poslovni na jos koju stanicu, a putnicki na sve usputne. I nek se voza ko hoce za 1000 dinara, ja cu ici putnickim druga klasa za 350 dinara.
Све је то лепо, али да нпр породица оде из једног града у други треба да издвоји 8000 динара за воз. За ту цену може да напуни скоро цео резервоар горива, или да једноставно оде аутобусом или линијским таксијем. Нек ставе цену колику хоће, пруга ионако није прављена за превоз само путника јер је то за сваку железницу неисплативо.
Па како госн министар и мене није повео са собом у фабрику возова, ни ја немам поима о производњи возова ? Не кажете нам шта ће ови возови ''имати 100 метара'' ?
nije JIŠ, nego KISS, Tomo :)
inace sjajni vozovi, ali nikakvo "cudo svetsko" vec normalna stvar po Evropi vec odavno. i nece ici 200 nego 120, sto je i dalje odlicno za Srbiju
ali za 1000 din u jednom pravcu u Srbiji se njima niko nece voziti. ljudi su tu ili previse siromasni ili previse bahati za tako nesto. ko ima para njemu je ispod casti da ide vozom. on se vozi sluzbenom limuzinom sa trepecucom signalizacijom da mu se svi sklone s puta
dakle bacene pare u jos jedan BUNAR!
npr: SR.Karlovci-Indjija-Stara/Nova Pazova- Batajnica?
Ako voz od 200 Km/h zastaje na svim stanicama, nije više 200, nego 60-70 ( kočenje/ ubrzanje prosek )
Trebalo je ostaviti i redom rekonstruisati staru prugu za lokal, a novu ostaviti za 200.
Pa da staje BG-NS-SU...Madjarska
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Pogledajte kako izgledaju Štadlerovi vozovi za prugu Novi Sad - Beograd
Autor: 021.rs
Novi Sad
•31.05.2021.
•12:27 > 15:37
Komentari 41
Vojvoda
Dule
Bane
Koki
Мумија
Rade
Mi
Milan
Nenad
Milan
prevelika
------
U stvari verovatno će se u konačnom zvati Vučićevi a cena će biti 2000din za povratnu kartu i bićemo jako srećni, kao i za sve što on uradi... tako da mislim da će se moja deca ipak jeftino voziti u nekoj drugoj državi...
Nikola
Ovim ne sporim da je Beograd glavna bolja od Prokopa, ali pogrešno se predstavlja da je Prokop sada jedina stanica u Beograd. Takođe, pogrešno se pretpostavlja da svi idu u centar grada. Svima koji idu na Novi Beograd, Čukaricu, u Zemun i Surčin više odgovara novobeogradska stanica. Ja putujem 3-4 puta mesečno i više bi mi odgovaralo da siđem na Novom Beogradu, nego na BAS-u. Onda bih putovao i češće.
korektno
Usputne stanice, gde će taj voz da staje?
dijasporac
Ovaj brzi voz bi bio sjajan izbor za nekog ko iz NS putuje za BG (ili obrnuto) zbog posla kad bi u samom BG postojala bolja unutrasnja veza izmedju zel.stanice Prokop i ostalih delova grada. Ovako ceo taj projekat deluje nepotpuno, fali mu taj "sitan" detalj. Ko zna, mozda ce u buducnosti neki Vucic 2.0 i Vesic 3.0 resiti i tu "sitnicu"...
...
Znajući naš mentalitet policija bi trebala da bude OBAVEZNA u vozu. Kao u vreme stare juge.
https://company.sbb.ch/en/jobs-careers/keep-switzerland-moving/station/berufsbild-transportpolizistin.html
idi...
a meni se čini da vi radite samo za Srbija voz kad slupaju neki Flirt na pp, najbliže što se od Stadlera radi je u Solnoku, možda radite nešto za njih, neke delove za obrtna postolja i tako to, a da ste pogon za proizvodnju delova vozila, kao oni u Mađarskoj, sumnjam.
R49
Dragan
bullet train
U pravu si.
Uostalom tu je i francuski TGV (574 km/h mu je rekord a dozvoljeno mu je do 330/h).
ex chapman
i ne mora da se ide cak do Japana. eto ti u Italiji FrecciaRossa koja normalno ide 300 na sat. moze ona i brze, preko 400, ali je u Italiji 300 na sat maksimalna dozvoljena brzina u zeleznickom saobracaju
Saša
Conrad 19
Piško
NN
bullet train
https://youtu.be/SSOMJ84EM1s
Zocka
gonzo
Vladimir
Irena
Naravno,ima još uvek onih koji vole bajke koje neće oni platiti nego neko drugi.
Lala
Videćemo za koju godinu.
brus
fenome
I putnici.
Keka
Roshav
Mislim da je receno da ce ovi brzi vozovi stajati samo na stanicama NS i BG, dok ce ovi do sada Stadlerovi vozovi ici redovno kao i do sada na sve stanice. I pre zastoja zeleznickog saobracaja zbog izgradnje postojali su medjunarodni, poslovni i putnicki vozovi. Razlikovali su se po tome gde su stajali. Medjunarodni samo u BG, NS i Indjiji, poslovni na jos koju stanicu, a putnicki na sve usputne. I nek se voza ko hoce za 1000 dinara, ja cu ici putnickim druga klasa za 350 dinara.
Vlada
Комша
Обсервер
pre i posle
Slika posle će biti:
Ižvrljano grafitima spolja.
A unutra verovatno slike manastira po Srbiji i na Kosovu i nacionalistički obojena propaganda.
Kada će ići vozovi NS-Budimpešta?
I šta će vlasti uraditi da zadržavanje na granici bude manje.
Šta vredi 200 km/h ako je granica nepotrebnih min. 1h?
ex chapman
inace sjajni vozovi, ali nikakvo "cudo svetsko" vec normalna stvar po Evropi vec odavno. i nece ici 200 nego 120, sto je i dalje odlicno za Srbiju
ali za 1000 din u jednom pravcu u Srbiji se njima niko nece voziti. ljudi su tu ili previse siromasni ili previse bahati za tako nesto. ko ima para njemu je ispod casti da ide vozom. on se vozi sluzbenom limuzinom sa trepecucom signalizacijom da mu se svi sklone s puta
dakle bacene pare u jos jedan BUNAR!
Salamander
Ako voz od 200 Km/h zastaje na svim stanicama, nije više 200, nego 60-70 ( kočenje/ ubrzanje prosek )
Trebalo je ostaviti i redom rekonstruisati staru prugu za lokal, a novu ostaviti za 200.
Pa da staje BG-NS-SU...Madjarska
Goran NS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H